Tekuća sedmica biće manje intenzivna kada su pitanju makro teme ali sezona objava rezultata i dalje traje, te stoga verujemo da će to biti primarni fokus tržišta naredna 5 trgovačka dana. Na meniju su Dizni, Pesi, Unileaver, Activision Blizzards i proizvođača automobila Tojota i Honda, između ostalih. Investitori će pažljivo pratiti objavu iz Diznija. Očekuje da će kompanija ostvariti pad zarade od 35% u odnosu na prethodnu godinu uprkos većem prihodu. Zarada po akciji (EPS) je projektovana na 0,69 dolara. Prihodi su projektovani na 23,33 milijarde dolara, što je povećanje od 6,9% na godišnjem nivou.
Od 230 S&P 500 kompanija koje su do sada prijavile rezultate, 70% je nadmašilo očekivanja, u poređenju sa dugoročnim prosekom od 66%, prema analizi Refinitiva. Sektori sa najboljim učinkom bili su energetika i industrija, sa kombinovanim rastom zarada od 60,4% i 40,7%, respektivno. Komunikacione usluge i materijali su bili najlošiji, prijavivši pad zarada od 24% i 20,3%, respektivno.
Univerzitet u Mičigenu će u petak objaviti preliminarno čitanje indeksa potrošačkog raspoloženja (MCSI) za februar, pružajući blagovremeno ažuriranje poverenja potrošača. Ekonomisti predviđaju očitavanje od 65, što je neznatno povećanje sa 64,9 krajem januara. Sentiment potrošača se poboljšao poslednjih meseci pošto je inflacija značajno usporila u odnosu na 40-godišnji maksimum prošle godine. MCSI je u junu dostigao najniži nivo svih vremena od 50, nadmašivši prethodne rekordne niske postavljene tokom Velike recesije i stagflatorne ere 1970-ih i ranih 1980-ih. Ipak, uprkos nedavnim poboljšanjima, raspoloženje potrošača moglo bi ostati upitno u narednim mesecima usred dugotrajnog straha od recesije i rastućih kamatnih stopa.